Paciente Internacional
Quen son os pasos?
Tras recibir unha resposta do médico especialista enviarémoslle un orzamento do tratamento e diagnóstico acompañados dunha detallada explicación. Os especialistas do Departamento Internacional responderán a todas as preguntas relacionadas coa información sobre o hospital, o especialista e o programa do tratamento. As datas de visitas e hospitalización coordinaranse co hospital ou directamente co especialista. A petición do paciente o Departamento Internacional prestará servizo de tradución e acompañamento ao longo da súa estancia no hospital.
Os intérpretes son seleccionados en función do tipo de enfermidade e as características particulares do paciente. Todos os nosos tradutores son persoas responsables e comprensivas, capaces de apoiar ao paciente en momentos difíciles e aptos para resolver problemas con rapidez e eficacia.
Se é necesario o Departamento Internacional proverá ao paciente dunha carta de invitación necesaria para a obtención do visado.
Sabemos o importante que é o apoio durante o tratamento, especialmente cando un se atopa fóra do seu país de orixe. No caso de enfermidades crónicas axudamos ao paciente a manter unha comunicación constante co seu médico e a organizar as visitas de seguimento e exames. Mantemos contacto e relacións cordiais cos nosos pacientes, mesmo despois da finalización da súa estancia no hospital.
Sabemos o importante que é o apoio durante o tratamento, especialmente quando um se topar fora do seu país de origem. No caso de doenças crónicas ajudamos ao paciente a manter uma comunicação constante com o seu médico e organizar as visitas de seguimento e exames. Mantemos contacto e relações cordiais com os nossos pacientes, inclusive após a finalização da sua estadia no hospital.
Os nosos SERVIZOS
- Servizo de tradución, interpretación e acompañamento
- Procura dun especialista adecuado e unha planificación para o tratamento de acordo co diagnóstico
- Tradución do informe de alta, resultados das probas e exames, así como outros documentos adicionais necesarios
- Proporcionar estimacións do custo dos servizos médicos
- Asesoramento na obtención do visado
- Asistencia na organización do aloxamento en caso de tratamento
- Avión medicalizado
Os hospitais do grupo VITHAS dispoñen dunha ampla gama de servizos médicos, ofrecendo unha asistencia integral ao paciente, tendo sempre en conta as súas necesidades individuais. O Departamento Internacional selecciona un especialista de forma individual para cada caso, prepara e organiza o programa médico, ofrece estimacións dos custos do tratamento, presta atención ao cliente antes, durante e despois da súa estancia no hospital, e ademais emite unha invitación para os trámites de visado.
Durante a hospitalización ou a visita ao médico o paciente disporá dun tradutor profesional seleccionado individualmente para cada cliente.
Á petición do paciente, o Departamento Internacional organizará un servizo de transporte ou ambulancia en casos que requiran reanimación. Se o paciente chega para o tratamento en estado grave, o noso persoal ocuparase de organizar un servizo de ambulancia medicalizada para o seu traslado do aeroporto ao hospital. No aeroporto o paciente será atendido por un equipo de médicos dispostos a aplicar os protocolos de reanimación, se a situación o requerir.
O persoal do Departamento Internacional organizará o seu programa de visitas, o diagnóstico e tratamento de forma máis cómoda e eficaz, minimizando os tempos de espera. Os nosos tradutores garanten un servizo de tradución de alta calidade, asegurándose de que vostede reciba toda a información necesaria e as respostas ás súas preguntas.
Para obter máis información sobre o tratamento, o diagnóstico e os servizos prestados polos hospitais do grupo VITHAS, pode enviarnos unha solicitude e os nosos especialistas poranse en contacto con vostede o máis cedo posible.